به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جام جم آنلاين: سرهنگ عليرضا محرابي ريیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگيري يکي از اراذل و اوباش لويزان معروف به «فلفلي»، خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاين به نقل از پايگاه پليس، مدتي پيش با شکايت ساکنان محدوده خيابان لويزان در خصوص اقدمات شرورانه يکي از اراذل و اوباش اين محدوده و ايجاد مزاحمت براي شهروندان، تيمي از ماموران دايره عمليات پليس امنيت عمومي تهران بزرگ براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند که موفق شدند اين متهم به معروف به «فلفلي» را شناسايي و براي دستگيري وي اقدام کنند.

ريیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: خانواده اين متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به ايجاد جوسازي و درگيري با ماموران کرده و قصد داشتند اين متهم را فراري دهند که در اين زمينه با ماموران درگير شدند که طي آن با سلاح سرد و چوب قصد جلوگيري از انجام وظيفه ماموران را داشتند.

وي افزود: در اين بين، برادران، دوستان و همچنين پدر نامبرده با چوب و شيشه به سه مامور اعزامي حمله کرده که ماموران براي آرام سازي آنها اقدام به شليک چهار تير هوايي کردند و ضمن هماهنگي با ديگر تيم هاي گشتي پليس، هشت نفر از شرکت کنندگان در درگيري به نام هاي «علي»، «محمد»، «حميدرضا»، «مجيد»، «مجيد»، «محمد»، «زينب» و «زهرا» را که از اقوام و فاميل متهم بودند، دستگير کردند.

سرهنگ محرابي گفت: در بازرسي انجام شده از منزل متهمان چهار عدد گرز، يک عدد افشانه گاز اشک آور، دو قبضه چاقو، يک عدد پنجه بوکس، تعدادي مشروبات الکلي و تعدادي سلاح سرد نامتعارف کشف و ضبط شد که کليه متهمان براي سير مراحل قانوني به پايگاه پليس امنيت عمومي منتقل شدند.



[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:23 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید